Robert goes Down Under - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Danielle Hoefsloot - WaarBenJij.nu Robert goes Down Under - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Danielle Hoefsloot - WaarBenJij.nu

Robert goes Down Under

Blijf op de hoogte en volg Danielle

16 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

Lieve familie en vrienden,

Zoals velen van jullie al weten gaan Robert en ik voor een halfjaar Down Under!! Sterker nog, Robert is al onderweg. Op het moment dat ik dit schrijf zit hij in het vliegtuig van Abu Dhabi naar Sydney. Gisteravond is hij om 22:00 van Schiphol vertrokken en uitgezwaaid door Dorothy, Cees, Sjoerd (dit was een verrassing voor Robert) en mijzelf. Hij zal “onze tijd” vannacht om 2:45 in Townsville aankomen. Townsville is de plek waar we 6 maanden van ons avontuur gaan doorbrengen.
Ik kan niet wachten om zijn vliegweg op 17 februari te volgen (de menukaart heb ik al gezien voor de vlucht naar Abu Dhabi: een voor-, hoofd- en nagerecht, en zelfs koffie met een muffin :D). Oftewel lekker luieren en relaxen in het vliegtuig! Maar goed dit moet nog even op zich laten wachten, eerst een aantal toetsen halen en de nodige voorbereidingen treffen voor Australië. Mochten er belangrijke vorderingen zijn dan hou ik jullie daarvan op de hoogte.

Liefs,
Daniëlle

  • 16 Januari 2014 - 22:20

    Peter En Ellen :

    Spannend hoor dat het avontuur nu begonnen is. Gelukkig kunnen wij nog bijna 5 weken van jouw aanwezigheid genieten voordat we jou op het vliegtuig naar Down Under zetten.
    En dan wordt het voor ons aftellen tot we jullie weer zien in Brisbane op 18 augustus.

  • 16 Januari 2014 - 23:45

    Ingrid:

    Succes met je toetsen..spannend allemaal..zo'n avontuur!

  • 17 Januari 2014 - 05:10

    Louise Farlow:

    Welkom van Brisbane in ons mooie Australie Robert en ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Ik hoop ook dat je spoedig aan de warmte in Townsville zult wennen en je nieuwe leven daar.
    Pas op voor de 'stingers' in de ocean.

  • 17 Januari 2014 - 12:20

    Philip En Elly:

    Wat een geweldige reis en avontuur!
    Lekker genieten en heeeeeeel veel fotos maken? We zijn benieuwd!!

    Liefs Philip en Elly

  • 19 Januari 2014 - 13:09

    Robert:

    Dank u wel! Ik ben al gewend aan het weer, was niet al te moeilijk met dit heerlijke weer!:) en gelukkig is er op het strand een stuk water afgesloten door netten, zodat we geen last hebben van kwallen.

  • 25 Januari 2014 - 23:26

    Ingrid En Jaap:

    Wauwww je eigen zwembad.. .geniet lekker van dit avontuur en pas op voor "loslopend wild"
    Lieve groetjes en goed op mijn nichtje straks passen...he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Robert stage in Australië Ik stage of werken in Australië Daarna reizen langs de West en Oostkust

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 16869

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 31 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: